Klantenservice

Veelgestelde vragen

Algemeen

Er kan veilig betaald worden via

– PayPal (visa/mastercard),

– iDEAL (enkel voor Nederlandse klanten)

– Bancontact

– Bankoverschrijving. Kies je voor één van de eerste 3 opties dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verwerkt.

Kies je voor bankoverschrijving dan moet je de betaling binnen 2 dagen uitvoeren en wordt ze verwerkt als het geld op de rekening staat.

Al onze betalingen lopen via Mollie. Zo kunnen wij een veilige en snelle betaling garanderen.

Wanneer je een kortingcode hebt dan shop je zoals je altijd doet en bij de checkout is er een kadertje voorzien waar je de code kan invullen. Deze wordt automatisch verrekend. Er kan maar 1 kortingscode tegelijk gebruikt worden. Heb je een cadeaubon en een kortingcode? Geef dan eerst je cadeaubon in en dan je kortingcode.

Wij verpakken gratis je bestelling in leuk cadeaupapier!


Wil je graag je bestelling laten inpakken? 


Wie vindt het nu niet leuk om cadeautjes te openen? Daarom verpakken we je bestelling graag voor jouw in passend cadeaupapier. Verjaardag, kraamcadeau, Sint, Kerst of gewoon een leuk cadeautje?
Laat het ons weten en we zorgen ervoor dat je kids staan te popelen om je cadeautje te openen. 

Bij het plaatsen van je bestelling laat je een opmerking achter welk product en voor welke gelegenheid je alles wil laten inpakken. Grote stukken zoals beanbags, fietsjes en volumineuze producten lukken helaas niet logistiek maar al de rest doen we met héél veel plezier!

 

Verzending

Na het plaatsen van een bestelling en het afronden van de betaling, wordt deze bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen door MiniMons verzonden.
Wanneer de bestelling verzonden is zal je een verzendbevestiging ontvangen.

Check zeker en vast ook je spambox om te zien of de bevestigingsmail niet daar terecht is gekomen.

Wij voorzien in België en Nederland een gratis verzendservice bij aankopen vanaf € 35.

Onder normale omstandigheden worden bestellingen binnen België geleverd op de eerstvolgende werkdag na verzending.

MiniMons is niet verantwoordelijk voor vertraging die een pakket oploopt bij het postorderverwerkingsbedrijf.

Na verzending ontvang je via mail een Track & Trace code zodat je jouw pakket kan opvolgen.

Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de levering door het postorderbedrijf, laten zij een melding na in je brievenbus waar je het pakket kan ophalen.

Ook dit kan via afspraak graag even een mailtje naar: info@minimons.be

De kosten en levertijden verschillen van land tot land.

België € 5,95  1-3 dagen

Nederland € 6,95  1-3 dagen

Betaalmethoden

Je kan betalen met onderstaande betaalmethodes:

– Belfius Pay Botton

– Kbc/Cbc Pay Botton

– Bancontact

– Ideal

– Creditcard

– Bankoverschrijving

 

Al onze betalingen lopen via Mollie.be. Zo kunnen wij een veilige en snelle betaling garanderen.

Je kiest in het bestelproces voor de creditcard provider waar je mee gewenst te betalen. Als extra voordeel zijn je creditcard bestellingen verzekerd (dit is afhankelijk van de voorwaarden bij de creditcard maatschappij). Wij accepteren Mastercard en Visa.

Je kiest in het bestelproces voor “bankoverschrijving”, waarbij meteen alle betaalspecificaties worden vermeld. Deze ontvang je ook in je orderbevestiging. Let er op dat het tot drie werkdagen kan duren voor het geld op onze rekening verschijnt. Pas dan wordt het pakje klaargemaakt voor verzending.

Voor alle zekerheid vermelden we hier nog even de juiste gegevens:

IBAN: BE88 7350 5820 5341     BIC: KREDBEBB

Let er op dat je bij de overschrijving duidelijk je bestelnummer vermeld zodat wij deze kunnen koppelen aan jouw bestelling!

Retour

Items gekocht bij MiniMons kunnen in de meeste gevallen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Gedurende deze periode, kun je de producten proberen en beoordelen zoals je ook zou doen in een fysieke winkel. Wanneer je een product wilt retourneren moet deze wel in dezelfde staat zijn als bij ontvangst, zonder enige beschadigingen. Je mag producten uit de verpakking halen, tenzij de verpakking verzegeld is. Wanneer je er voor kiest producten te retourneren, vragen we je dit vooraf te melden door een email te sturen naar: info@minimons.be. Houd er rekening mee dat je producten terug moet sturen binnen 14 dagen nadat je ons geïnformeerd hebt.

Verwerking van jouw retour
Nadat wij je retourverzending hebben ontvangen, gaan we aan de slag met de beoordeling van de geretourneerde artikelen en de verwerking van jouw terugbetaling. Het geld wordt gerestitueerd volgens de originele betaalmethode die je tijdens de aankoop hebt gebruikt, tenzij anders gewenst. Het bedrag wordt binnen 14 dagen teruggestort. De verzendkosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening, en bedragen maximaal voor België= €5,95 0-10kg (Bpost) 0-20kg €5,95 (DPD).

  • Druk dit Retourformulier MiniMons af en voeg het (ingevuld) bij je pakje.
  • Ons retouradres is Berkendreef 14A 2990 Wuustwezel
  • Zorg er steeds voor dat je een track and trace nummer hebt, zo kan het pakje opgevolgd worden.
  • Het bedrag wordt binnen max. 14 dagen terug op je rekening gestort.

– Producten die verzegeld worden geleverd en die niet kunnen worden geretourneerd met een
aangebroken zegel

– Producten die beschadigd zijn, gebruikt, gewassen, bevuild of onvolledig zijn kunnen niet geretourneerd worden.

Artikelen in sale kunnen nooit geruild worden. Retourneren kan, maar dan zijn de verzendingskosten volledig voor de koper (€5,95).

Omruilen: omruilen is enkel mogelijk wanneer er nog voldoende stock is van een item.

Bij het omruilen van een artikel is de verzending van het nieuwe artikel voor rekening van de klant.

MiniMons  is niet verantwoordelijk voor artikelen die retour worden gestuurd en kwijtraken.

Geboortelijst Voorwaarden

Je kan uw lijstje perfect alleen samenstellen door een account aan te maken voor de geboortelijstfavorieten. In te loggen en uw lijstje te beginnen vullen door onder het product op ” bewaar voor geboortelijst ” te klikken. Alles komt als favoriet te staan en wanneer je klaar bent, kan je dit doorsturen naar ons en kunnen wij dit als een definitieve geboortelijst maken. Wil je graag een groot deel van ons assortiment bezichtigen in onze gezellige belevingsruimte? Dan kan je een afspraak maken via mail. Ook dan kan je een geboortelijst samen stellen. Als de definitieve lijst gemaakt is ontvangt u van ons u inlogcode per mail.

Je ontvangt een kortingscode ter waarde van 20% op het moment dat je lijst wordt afgesloten. Je kan deze code gebruiken bij alle online bestellingen of in vermindering brengen bij je eindtotaal van je lijst. Je lijst kan pas afgesloten worden wanneer alle gereserveerde artikelen gekocht werden.

Je krijgt de 20% niet als je een artikel met aankoopverplichting beslist niet aan te kopen bij het afsluiten van je lijst.

Op alle reservaties geldt een aankoopverplichting aangezien wij deze producten speciaal voor jou opzij houden. Gereserveerde artikelen kunnen niet geannuleerd worden.

Wil je graag artikelen op voorhand in huis? Geef dan even een seintje via mail: info@minimons.be. En kies de verzendmethode. Op deze manier wordt het pakje meteen verzonden. Het gratis opsturen van de pakjes begint vanaf de geboorte van de baby.

Iets te enthousiast je lijst samengesteld? Geen probleem. Wat overblijft op je lijst moet je niet aankopen. Enkel gereserveerde artikelen én items die we speciaal voor jou besteld hebben moeten wel aangekocht worden.

Wij bieden niet het volledige gamma van onze leveranciers aan in onze webshop. Heb je iets gezien dat we niet in het gamma hebben dan mag je ons altijd vragen of we dit kunnen bestellen. Wanneer dit artikel bij ons binnen is gekomen kan het niet meer geschrapt worden.

Vier maanden na de geboorte van je baby wordt de lijst automatisch afgesloten. Wil je je lijst vroeger afsluiten? Stuur dan een mailtje naar info@minimons.be. Na het afsluiten van je lijst ontvang je een kortingscode van 20%. Je ontvangt de code via mail. Wanneer je lijst wordt afgesloten kunnen je pakjes niet meer gratis verzonden worden.

Wil je je lijst stopzetten? Stuur ons een mailtje naar info@minimons.be en wij annuleren je lijst.